Skulle byta xenonlampor på min SS..gick bra tills ja skulle sätta på orginalballasten så lossna insatsen till halvljuset för mig! Ingen aning hur denna ska sitta! Så nu undrar jag om någon kan hjälpa mig med detta? Känns lite surt o behöva lämna in bilen för nått sånt här simpelt problem!