27 december 2008
Trådstartare
Har fått ett skumt fel på min Audi.
När jag slår på blinkersen så blinkar den bara en gång eller inte alls.
Alla lampor är hela och det blinkar som hejsan när jag slår på varningsblinkersen och vid låsning av bilen.
Relät känns ju som det fungerar då när det blinkar på varningsblinkers.
Kan det vara glapp i armen eller är det någon som vet?