4842
Sök

peak off frågor

605 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
#1
hej

har ett par frågor ang. peak-off

1. kan jag lägga asfaltsmattor uppe på peakoffen?

2.ska jag blanda förtunning i den när jag ska spruta?, för min biltemaspruta gillade inte peak offen:S

mvh
robin

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
28 december 2008
#2
ja du kan ju pensla skiten istället..
kanske bättre o köra asfalts plattorna först..


605 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
#3
men jag har 4 lager asfalt, sen sprutade jag på peakoff, men jag vill ha mer asfalt

men jag gillar inte peakoffen, det blir ju kondens på den :S

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
28 december 2008
#4
hehe ja får du de o fästa på massan så..annars äre bara o skrapa bort skiten..


605 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
#5
får nog göra det, köra ett lager asfalt x-tra, så täcker det upp för peakoffen

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
28 december 2008
#6
Se mitt svar på Lazzzat.

Dock vill jag tillägga att klart det blir kondens på peakoff:en innan det har härdat då det är vattenbaserat.......så att ha vart och torrt när man gör det är A och O...

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

605 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
#7
tack för hjälpen

ska prova att lägga asfalt på det


Sök