Bmw M3 E30 Stulen

ARTYZM
28 december 2008 · 5 Inlägg

Hej, för 2 veckor sen försvann delar från min gamla m3a, bilen är i kanonskick. och alltid ägd av entusiaster. den stod i ett garage inuti ett garage med dubbla portar mm.
ändå har den försökts stjälas.

det som försvann var diamantsvart evo m3 vinge, backluckan. kicker 1000 steg, kicker l5 10" bas.

har ni hört något som säljs någonstans hör av er. mvh snälla. accepta denna tråd i detta forumet.
en tid iallafall...

WeDo
28 december 2008 · 3 390 Inlägg

Flyttar denna till Efterlyst

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
michaelohlsson Micke
6 mars 2009 · 4 Inlägg

fy fan vad tråkigt tycker riktig synd om dig , dom som snodde grejerna borde har var sitt nackskott

micke
Jolle87
6 mars 2009 · 1 585 Inlägg

Fy fan va tråkigt:S Att folk inte kan lära sig skillnaden på vad som är mitt och ditt... De måste ju verkligen velat ha din vingen eftersom man bryter sig in i ett garage med dubbla portar. Sen måste de ju vetat om att det stog en M3a där inne med den vingen och med baslåda och steg osv. Hoppas du får tag i de som gjort det, och att du får tillabaka dina delar. Men risken är nog väldigt liten.

NeOx Saab 9-3 bioPOWER
8 mars 2010 · 463 Inlägg

bmwnicke skrev:
Hej, för 2 veckor sen försvann delar från min gamla m3a, bilen är i kanonskick. och alltid ägd av entusiaster. den stod i ett garage inuti ett garage med dubbla portar mm.
ändå har den försökts stjälas.

det som försvann var diamantsvart evo m3 vinge, backluckan. kicker 1000 steg, kicker l5 10" bas.

har ni hört något som säljs någonstans hör av er. mvh snälla. accepta denna tråd i detta forumet.
en tid iallafall...

fan vad sjukt.. visste jag inte.. fick du reda på vilka det var?

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Bjare
11 mars 2010 · 945 Inlägg

Detta inträffade: 2008-12-28
Iaf då ämnet postades.


Just saying...  roll

Senast redigerat av Bjare (11 mars 2010)

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang