4997
Sök

Köpte Dator igår PÅ ENGELSKA!

1 364 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Så min fråga är hur ändrar jag till svenska allt står på engelska:S

1 814 Inlägg
28 december 2008
ladda ner och installera svenska "Pack" från microsoft då det emd allt säkerhet är en windows dator.

1 364 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
expect1991 skrev:
ladda ner och installera svenska "Pack" från microsoft då det emd allt säkerhet är en windows dator.

Okej hur gör jag det?

mvh alexander

Ej Medlem
369 Inlägg
28 december 2008
Är det inte bara och byta språket på kontrollpanelen?? eller är jag helt ute och cyklar?

You haven't lived until you found something worth dying for!

1 364 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
Rydholm skrev:
Är det inte bara och byta språket på kontrollpanelen?? eller är jag helt ute och cyklar?

nee kollade där lyckades ändra datum å klocka till svenska men språket gick inte :S

Fire And Silk
2 254 Inlägg
28 december 2008
Om du har Xp så verkar det inte gå att byta ut, utan du får helt enkelt köpa ett svenska xp.

http://xp.fpgroup.se/forum/index.php?to … ;topicseen

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 364 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Om du har Xp så verkar det inte gå att byta ut, utan du får helt enkelt köpa ett svenska xp.

Okej sad hur får jag tag på ett nytt och vad kostar det??

Avstängd
519 Inlägg
28 december 2008
kolla på www.google.se !!!!
Senast redigerat av volvo_nicke3 (28 december 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Fire And Silk
2 254 Inlägg
28 december 2008
Beangt skrev:
-Mackan- skrev:

Okej sad hur får jag tag på ett nytt och vad kostar det??

Jag vet inte om det verkligen är så, men jag får den uppfattningen när jag läste i tråden i länken som jag länkade till. Jag köpte mitt OS på elgiganten vet inte vad det kostade där men det var ca 1200kr, men jag hade som tur var varit på MediaMarkt innan och där tog de 800kr med de var slut, så jag köpte mitt för 800kr på Elgiganten med hjälp av deras prisgaranti. Obs detta var ca 1 år sedan. Och de har väl knappast stigit i pris.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 december 2008
Xp versionerna kostar faktiskt mer än Vista, mest för att microsoft vill att man väljer det senaste tongue
Klarar din dator av det tycker jag du ska välja det, ett modernare och bättre OS.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 665 Inlägg
28 december 2008
Om du hade kört mac hade du gått in i "systeminställningar" sedan på "internationellt" o där ändrat språket!

Livet är enkelt när man kör mac.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

1 364 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
kan inte formatera om mitt windows för att han har instalerat xp proffesional på home edition å de e home edition nyckel nummret som jag har :S hur kan man göra :S ? vad finns de för alternativ

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
3 januari 2009
Om man har Vista Ultimate så kan man tanka ner vilka språk som helst, kräver bara en omstart sen när man bytt. Men det är bara Ultimate det funkar på.

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
3 januari 2009
När man installerar windows så väljer man språk, det är perm om man inte laddar ner någon grej eller installerar om.

Peder DailyFresh

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
5 januari 2009
Beangt skrev:
kan inte formatera om mitt windows för att han har instalerat xp proffesional på home edition å de e home edition nyckel nummret som jag har :S hur kan man göra :S ? vad finns de för alternativ

Om du köper nytt så kan du installera om hur enkelt som helst iom att du får ny key då.

Whine whine!

Sök