Förstår inte riktigt hur du menar.
Men det går att koppla ett slutsteg till din originalstereo utan lågnivå. Du får skaffa en högnivå till lågnivå omvandlare eller ett stag med högnivå ingång, sedan kopplar du några högtalarkablar ifrån dina original högtalare till den.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas