Ja sj älskar flatout five å tror den skulle sitta som smäck! Monacon är oxå fin, men ja har sett den mer på Volvos än Flatou five, sen har ja för mig att realcar har ett jävligt bra pris på den just nu va?
Du kommer nog ledsna i längden på att ha originalfälg även om dom e snygga
Ja sj älskar flatout five å tror den skulle sitta som smäck! Monacon är oxå fin, men ja har sett den mer på Volvos än Flatou five, sen har ja för mig att realcar har ett jävligt bra pris på den just nu va?
Du kommer nog ledsna i längden på att ha originalfälg även om dom e snygga
jo älskar Flatout five fälgen med.. nej det gick tillbaka till ordinarie pris igen.. .3000 :- stycket
Mja då e Flatout finare tkr ja, MEN de där såg inte ut som Comptech..den har "vassare" ekrar ner mot fälgbanan. Tkr dom såg mer ut som dessa; http://shuwantera.se/produkt.asp?idprod … ;k2=19+tum dock väldigt lika...