kan den va nåt för mej? frågan e ju om de e kinaskit lite dyr för det plus att det finns många modeller hos olika försäljare som söljer märket.. ullared digital tex..
e det jag som e efter? e det ett kännt märke eller bluff o båg? ska jag slå till vad tycks?
Bara att handla, se till att du har en VW bara Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del. För 10 tusen dessutom.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Bara att handla, se till att du har en VW bara Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del. För 10 tusen dessutom.
Pierre
ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu hur kunde du misssa de hehe..
Pierre
ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu hur kunde du misssa de hehe..
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....
okej.. låter ju bra de vissa andra "kina"märken har folk sagt att skärmar o knappar lagt av men för de priset so borde de va ganska ok grejjer om man inte blir lurad..