kan den va nåt för mej? frågan e ju om de e kinaskit lite dyr för det plus att det finns många modeller hos olika försäljare som söljer märket.. ullared digital tex..
e det jag som e efter? e det ett kännt märke eller bluff o båg? ska jag slå till vad tycks?
Bara att handla, se till att du har en VW bara Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del. För 10 tusen dessutom.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
Bara att handla, se till att du har en VW bara Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del. För 10 tusen dessutom.
Pierre
ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu hur kunde du misssa de hehe..
Bara att handla, se till att du har en VW bara Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del. För 10 tusen dessutom.
Pierre
ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu hur kunde du misssa de hehe..
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....
okej.. låter ju bra de vissa andra "kina"märken har folk sagt att skärmar o knappar lagt av men för de priset so borde de va ganska ok grejjer om man inte blir lurad..