6410
Sök

smakråd = plasta eller mocka på instrumentpanel och dörrsidor

Avstängd
12 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#1
tja

pga ljudbygge så måste jag ordna med dörrsidor och instrumentpanel.
Ska man plasta och måla eller köra mocka? vad säger ni? är det plastigt med lackad i inredning?

757 Inlägg
29 december 2008
#2
skulle säga direkt att det är väldigt plastigt. mocka är assnyggt dock brukar folk köra alcantara. men mocka är najs wink

457 Inlägg
29 december 2008
#3
Håller med "robzter".

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
29 december 2008
#4
Sportsedan skrev:
Håller med "robzter".

+2


Sök