4846
Sök

Nån som testat MDS XD10 aktiv baslåda??

133 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#1
Tjena!

Nån som har denna eller har lyssnat på den och kan komma med nån feedback?
MDS XD10 http://www.mds.se/?Link=http://www.mds. … Id%3D30776

Dom skriver på hemsidan "EN PRISVINNARE FRÅN STORA BASLÅDETESTET ÖVER AKTIVA BASLÅDOR. MDS XD10 KOM FÖRST OCH KOSTAR EXAKT HALVA PRISET AV NR.2 I TESTET. TESTPANELEN VAR LYRISKA ÖVER FUNKTIONERNA, LJUDET OCH KRAFTEN SAMT SÅ KLART PRISET!"

Nån som sett detta test?
Vad som tilltalar mig är att den är enkel att montera loss då jag behöver denna möjlighet ibland men det kan väl andra lösningar också vara om man tänker till lite.......

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

1 338 Inlägg
29 december 2008
#2
Finns gamla trådar om den lådan.

Men jag har hört den i många bilar och den låter bra smile
Smidig att montera också..

Lycka till med valet av låda.

Mvh// M

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

133 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#3
mYGeL skrev:
Finns gamla trådar om den lådan.

Men jag har hört den i många bilar och den låter bra smile
Smidig att montera också..

Lycka till med valet av låda.

Mvh// M

Har läst dom trådarna men dom gav inte mycket sen var jag dessutom interesserad av testet också då det inte verkar gå att hitta nånstans, upptäckte idag att MDS butik i Malmö var nerlagd har säkert varit det länge men ändå annars tänkte jag fråga där på BRC som är deras återförsäljare visste dom inget om testet.
Närmsta MDS butik är i Helsingborg dit pallar jag inte köra smile

Men är glad att du gilla den verkar nämligen otroligt lätt o plastig men det återstår att se (ska ju vara gjord av aluminium) dock med en riktigt smutssugande finish smile

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

Tok i sina bästa dar
386 Inlägg
29 december 2008
#4
Mds tycker ja är bra på o höjja sina prylar upp till sjunde himlen jag har kört mycke mds o de har vart rent ut sagt skit, tacka vet ja kicker! tongue

tjooolihoo

133 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
#5
Ja dom gör ju det så därför hade testet varit kanon att se/läsa! smile

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

133 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
#6
Kan meddela att den suger fett enligt mig mycket bättre ljud o bas i org. lådan i bilen.
Men nu har jag dragit kablarna osv så det blir till att försöka kränga tillbaks lådan till affären och köpa en riktig låda smile

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)


Sök