6452
Sök

Våren är förhoppningsvis snart här, nya aluminiumfälgar på gång..

1 050 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Tänkte rådfråga er boys här på forumet, vad fyra stycken så gott som nya alu-fälgar & däck är värda?

Det handlar om fyra st 19" fälgar: ACE Targa/Monaco, skodda med däcken: Kuhmo Ku31, storl: 225/35-19"
Allt balanserat monterat & klart för omg leverans. Däcken är körda max 50 mil. Syns ej ens att de är använda.
Finns kontantkvitto från Nässjö däck på 15,000:-

Fälgarna är köpta för att passa till bl,a Volvo S70, V70, & nyare 850.

Vad är rimligt att begära för dessa kompletta hjul? Säljer dem för att istället införskaffa Volvos 19" R-kopior.
Någon som kanske har sådana i nyskick? och som ev, vill byta ? big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Driifter;)
1 630 Inlägg
29 december 2008
#2
behåll du fälgarna istället R fälgar e väl bra uttjatat

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

1 062 Inlägg
29 december 2008
#3
behåll dina targa fälgar:)

1 050 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#4
Njaää...jag har nog alltid varit lite svag för R-fälgarna, jag vågade dock ej köpa dem förra våren p.g.a alla skriverier om lacksläpp, obalans,mm. Förhoppningsvis har de blivit bättre i kvalite'n? Numera finns det ju även R-kopior tillverkade i Europa. Kanske lite bättre kvalisort än de fån Kina? Någon med erfarenhet?

Alla sätt är bra...utom de dåliga.


Sök