Jag funderar på att köpa en Kamera ifrån En hemsida.
http://robertwhite.co.uk/product.asp?P_ … ;PT_ID=120Kollade runt lite och märkte då att de är så mycket billigare om jag har räknat rätt.. Har fått det där till 9700KR. För Canon Eos 50D Huset och så fick man
Included accessories: Eyecup Eb, Camera Cover R-F-3, Wide Strap EW-EOS50D, Battery Charger CB-5L, Power Cord, Battery Pack BP-511A, Video Cable VC-100, Interface Cable IFC-200U.
Och om jag skulle köpa 50D i sverige får jag betala 12 tusen för bara själva huset..
Då undrar jag om jag verkligen har räknat.. Hjälp mig ^^. Har aldrig beställt ifrån utlandet. Men om det är så billigt då kommer detta bli första gången jag gör det..
Sen nu när jag är igång.. Då Kommer ingenting av skiten stå på Svenska ? Varken manualen elr själva menyn.. Eller hur ? låter logiskt tycker jag.. Men då kommer problemet att jag är ny på att fota, Men jag tycker om det så jävla mycket, så roligt.
Vet inte.. Hjälp mig

Vad hade ni gjort? Tänk er själva nu att ni inte kan så mycket om kameror och ska lära er.. Inte att ni kan allt och får skiten på engelska