4909
Sök

BMW E36 - Low beam failure.

Konstruktör
1 053 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
#1
Hej.

Jag skulle för någon dag sedan Xenon-konvertera.
Kopplade då loss den ena framlyktan för att göra det hela lite "smidigare"

Men som alltid kan det ju inte vara smidigt att göra något.
Så när jag satte tillbaka lyset igen så lyste allt, utom halvljuset.

Jag har kollat så alla lampor är hela och att ballasterna fungerar.
Alla säkringar är hela
Har även mätt i det kontaktstycke som man sätter fast i framlyktan, och det fattas en spänning. Och det är just den som går till halvljuset.
På färddatorn står det;
"Low beam failure"


Vad är det nu som kan vara fel när även färddatorn känner av det?
Senast redigerat av NdL (30 december 2008)



Sök