2464
Sök

Hur röstar du på en bil?

979 Inlägg
31 december 2008
beror på=) Är bilen as ful & udda bil men med en ilsken motor så blir de full pott tex. Är den clean i utseendet så kan den få full pott där oxå:P beror på helt & hållet vad bilen ska användas till & bilens karaktär=)

Hpc

7 100 Inlägg
31 december 2008
tycker ja om bilen så får den en full pott!
tycker ja inte om den,så röstar ja inte!

som sagt,har alldrig röstat en 1:a

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

271 Inlägg
31 december 2008
Jag röstar som alla borde göra, efter sitt egna omdöme. Är det tex. en bil som alla andra gillar men inte jag får den lågt betyg och vise versa, gillar jag bilen blir det givetvis högt betyg.
Sen ska ju inte Bilmärke spela någon roll, man ger ju inte automatiskt lägre betyg bara för att det är ett märke man ogillar.

136 Inlägg
31 december 2008
Jag röstar på bilar jag gillar, mest 4-5:or.. För mig måste stylingen stämma och vara i harmoni med bilen.. gillar mest klassiska sportbilar men även omstylade standardbilar i mycket fint skick, finns för många orginalbilar på garaget anser jag, har inget emot Volvo och har ägt flera, men en 740 i bruksskick kan jag lika gärna kolla på utanför Ica och inte på sveriges främsta bilsite.. dessa bilar röstar jag inte på alls hellre än röstar lågt betyg.. ägarna gillar ju sin bil och jag vill inte klanka ner på dom för det.. smile

Ogillar starkt folk som röstar 1:or för att jävlas eller är avundsjuka, låg ett tag 98 på topp 100 på garaget men en 1:a sabbade det och nu ligger jag långt ner på listan, inte hela världen men det svider ändå då det var roligt att få bekräftelse på att man gjort ett riktigt bra jobb med den gamla bilen.. smile

Hadebra

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
31 december 2008
Röstar högt på bilar som jag finner intressanta och är snygga.
Röstar mindre högt på bilar som jag inte tycker är så intressanta eller snygga. Enkelt, men det funkar. tongue

Som sagt, vanliga svenssonbilar ser man ju var dag i trafiken så varför ens leta reda på dom här inne?
Brukar inte ens rösta på dom om jag slumpmässigt hamnar på en sån.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

huh?
10 427 Inlägg
31 december 2008
5 -> Vrålåk
4 -> Schysst
3 -> Ok, inte mer
2 -> Nja, sådär
1 -> Hemsk

Vrålåk är ju bilar som på något sätt överraskar smile
Brukar oftast rösta fyror, är bilarna 'värre' så ger
jag helt enkelt f*n i att rösta. Väntar tills dom fått
ordning på grejerna smile

136 Inlägg
31 december 2008
Jag blir så less på alla dessa 740 och 240 som röstas fram till vrålåk. Jag menar inte på att min bil är så vansinnigt mycket bättre, men jag tycker att ribban borde höjas lite...

~Boogie Woogie~

Meister
6 763 Inlägg
31 december 2008
Jag röstar på de jag tycker är fränt och oftast så lägger jag till de som favoriter samtidigt. De behöver inte vara fina bilar utan de kan även vara riktiga yxbyggen som får en 5:a

OEM <3
194 Inlägg
31 december 2008
Många faktorer som spelar in! Fina bilder ihopa med en bil som har cleant utseende orginal eller inte spelar ingen roll, om de är en bil jag inte gillar röstar jag inte helt enkelt! smile

These days &#9834;&#9835;

huh?
10 427 Inlägg
31 december 2008
Spluff skrev:
Jag blir så less på alla dessa 740 och 240 som röstas fram till vrålåk. Jag menar inte på att min bil är så vansinnigt mycket bättre, men jag tycker att ribban borde höjas lite...

Om du är avundsjuk för att nån gammal Volvo får bättre betyg än din bil
så är ju själva presentationen av bilen ganska viktig. Smacka in en massa
snygga bilder så löser det sig nog smile Iofs lite fel årstid just nu. Men ändå!

Röstning inom kategorier vore något, ungefär som att bilar utan kategori
inte kan få högre betyg än en viss nivå osv osv.
Separerar ju upp bilarna ganska mycket med ett sådant röstsystem.

1 418 Inlägg
31 december 2008
gillar jag den så får den en 5a, är det en volvo så får den en etta wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
31 december 2008
Lindberg88 skrev:

samma här:Dberor på vilken volvo.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

136 Inlägg
31 december 2008
Vanliga "svenson" bilar får många fler besökare än ovanliga bilar, därav också ofta högre betyg då det finns många likasinnade bilägare med liknande bilar som röstar högt.. finns supersportbilar på denna site som knappt har mer än 10 röster trots att det är grymma kärror..

Har man tur kommer väll en Fiero med i nya "Fast and Furious" wink

huh?
10 427 Inlägg
31 december 2008
zijaa skrev:
Lindberg88 skrev:

samma här:Dberor på vilken volvo.

Ligister! tongue

Herr
1 722 Inlägg
31 december 2008
Kollar Följande

*Skicket
*Hur den tilltalar mej
*Tid nerlagt

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

519 Inlägg
31 december 2008
Oavsett om bilen kostar 5000 eller 5000000 så får en orginal typ aldrig mer än 3 av mig!  För att få en femma så måste bilen vara annorlunda och snygg. Man kan styla en bil för miljoner, men ser bilen ut som skit så blir det inte mer än tre ändå! Gillar udda koncept typ som mcmotorer i minibilar eller bilar med flera tusen hästkrafter! smile

OEM <3
6 957 Inlägg
31 december 2008
Ja går på magkänslan, de kan va en gammal 740, Golf till nyare Saab, Audi you name it.
De som ja gillar mest och som får betyg av mig är en bil som i mina ögon e clean!
Korten spelar in rätt mkt.

Märkte de sj då ja skärpte mig med mina kort på min gamla 9-3a...kommer bli snygga kort på den
nya oxå..fast ja vill ha vår först tongue

OEM <3

5 089 Inlägg
31 december 2008
Jag röstar bara på dom som är värda en röst. kvittar vad det är för bil.

\Lindgren

Turbo lover
555 Inlägg
31 december 2008
Röstar oftast femmor på bilar jag verkligen gillar, annars röstar jag hellre inte alls. Men visst händer det att man satt nån fyra osv. Det viktigaste är att det är stilrent och neonfritt.

Tråkigaste som finns är folk som sätter ettor utan att skriva nån motivation eller liknande. Fegisar.
Senast redigerat av Turbovin (31 december 2008)

12 086 Inlägg
31 december 2008
Jag röstar sällan annat än 5or, ibland 4or. Det är sällan jag röstar över huvudtaget.

När jag ser något jag gillar får den en röst

Sök