jewe skrev:
Jag Håller på att bygga om mina dörrsidor fram, dom har jag plastat och ska lackas.
Nu är det så att jag vill ha en slät lackad yta även på bakdörrarna och instrumentpanelen och då undrar jag om man kan spackla dessa ytor som är vinyl och sedan lacka på det? Eller måste jag gå den hårda vägen även där (riva vinylen, plasta, slipa, spackla, slipa, spackla, slipa, spackla, slipa, spackla....

)
den "hårda" vägen.. annars kommer de ser ut som SKIT!!!!
"Testar man inte så får man aldrig veta"