30 december 2008
Trådstartare
Tjena!
Jag har lite funderingar kring vilket slutsteg jag ska köpa till mina Dls mw10
Det är 2 stycken som skall monteras i bilen och varje bas är på 400W Rms.
Skulle ett DLS Performance CAD11 vara lagom att driva dessa basar med?
Steget ligger på 1Kilowatt och är ett klass D slutsteg.
Vilken tjocklek på kablar vore optimalt att använda? Ge gärna tips på något bra kabelpaket.
Ge fan i TexasBoB!