31 december 2008
Trådstartare
Tja, koppla in mitt nya steg idag, men har haft lite problem, jag kör på högnivå som där är nu för min stereo har ingen lågnivå inkoppling, problemet är nu att stereon stänger av sig och busar, funkar på låg volym men när man skruvar upp lite börjar den glappa stänga/starta sig, har kopplat Remoten till Tändning och allt funka på mitt förra slutsteg vad kan vara problemet ?