31 december 2008
Trådstartare
hej har märkt att min fläkt i bilen eller nåt som har med den att göra. har börjat gnälla men enbart på det läge jag vill ha den på alltså 2ans. nån som vet om man ska byta kol i den eller håller motorn på att gå sönder. fläktmotorn alltså:)