6711
Sök

740 hastighetsmätare

947 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#1
Någon som vet hur man tar loss visarna på 740 instrumenthus?


1 772 Inlägg
1 januari 2009
#2
Själva mätarna eller nålarna?

Mätarna har du skruvar på baksidan och nålarna får du dra loss, rakt upp och hårt men ändå försiktigt.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

947 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#3
tänkte på nålarna.. sitter å ska byta till vita tavlor men får ej loss nålarna


1 772 Inlägg
1 januari 2009
#4
850_GLT skrev:
tänkte på nålarna.. sitter å ska byta till vita tavlor men får ej loss nålarna

Okej, dom får du dra loss. Vad jag vet går dom sönder lätt. Men pröva med en gaffel eller något kanske...

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

947 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#5
så nu har jag fått loss dom. tack för snabbt svar smile



Sök