Japmax Ford Sierra Turbo KLAR!

patrick_90
10 mars 2009 · 347 Inlägg

fan va Nice skall köta på polarn att han skall göra detta i sin sierra. sålde du kittet eller hur var det?

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 mars 2009 · 5 753 Inlägg

JapMax skrev:

_Glenne_ skrev:
Såg rätt trött ut även med turbo tongue

Det va då faan tongue
Jag ska göra en ny film när jag växlar så ska ni få se att den går som själva faan! tongue

Mja man får ju tänka på att du körde på 3an från låg fart också smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Germax
10 mars 2009 · 12 086 Inlägg

patrick_90 skrev:
fan va Nice skall köta på polarn att han skall göra detta i sin sierra. sålde du kittet eller hur var det?

Ja, det är till försäljning. Priset kan väl diskuteras.. Ja behöver stash mer än en snabb vinterbil just nu tongue

M__Micke__M
14 mars 2009 · 25 Inlägg

tjenare riktigt roligt bygge, ska du ha för kittet då? tongue

Germax
15 mars 2009 · 12 086 Inlägg

mr_elfving skrev:
tjenare riktigt roligt bygge, ska du ha för kittet då? tongue

Du har PM smile

Germax
15 mars 2009 · 12 086 Inlägg

Som referens till er som tyckte den gick slött i filmen så kan jag säga att jag drog en 945a med 0.8 i ladd.
Med mina 0.3 wink

Casy vinnarskalle!
15 mars 2009 · 907 Inlägg

JapMax skrev:

Casy skrev:
Hur mycket extra effekt kan det ha blivit.. 20-30hk? Jag tycker det är bra gjort ändå, alltid roligt med projekt smile Med en liten IC och ett laddtryck på 0,5 bar så kanske det händer lite mer.

20hk? 50 minst

Förstår inte hur ni kan klaga så mkt tongue har ni räknat skillnaden det skiljer 6s från 19 till 13s. Är de så jävla dåligt? Jag antar att de är att jag kör på en växel som folk får för sig att de går så jävla slött.

Ah fasen, så pass tongue Det är alltid svårt att uppskatta bilens verkliga effekt när du filmar med mobilkamera(?) wink Återigen så gillade jag bygget, inget klag här inte.

BMW M3 "Crisis" (2002)
M__Micke__M
15 mars 2009 · 25 Inlägg

skulle va roligt om du kan lägga upp ännu mer bilder från alla håll o kanter. de skulle uppskattas! och om lite el osv tongue /micke

Germax
15 mars 2009 · 12 086 Inlägg

Vadå olika håll? Vad vill du se som inte finns med?

M__Micke__M
15 mars 2009 · 25 Inlägg

nemen de blir aldrig för mycket bilder, wink vill se så mycket som möjligt så man får lite ideer vad man skulle kunna göra o vissa saker som skulle kunna underlätta, e själv pågång o turbokonventerar min sierra .smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang