6737
Sök

instrumentbrädan

Najs
2 januari 2009
Trådstartare
#1
vilket tyg o vart kan man få tag på de om man ska flocka instrumentpanelen. tror de heter flocka eller har ja fel? de ja menar e när man sätter "tyg" på instrumentpanelen.

3 354 Inlägg
2 januari 2009
#2
tyg o tyg. flocka är det när man sprutar på statiskt laddat fiber på en limmad panel.. liknar lackering mer.
du kan fråga evilaudio han vet mer.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Najs
2 januari 2009
Trådstartare
#3
Seth skrev:
tyg o tyg. flocka är det när man sprutar på statiskt laddat fiber på en limmad panel.. liknar lackering mer.
du kan fråga evilaudio han vet mer.

de va just de ja skrev "Tyg"

men tack för att du svarade på tråden o ja ska ta o titta mer på det.

3 354 Inlägg
2 januari 2009
#4
var så lite.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

3 059 Inlägg
3 januari 2009
#5
Najs skrev:
Seth skrev:
tyg o tyg. flocka är det när man sprutar på statiskt laddat fiber på en limmad panel.. liknar lackering mer.
du kan fråga evilaudio han vet mer.

de va just de ja skrev "Tyg"

men tack för att du svarade på tråden o ja ska ta o titta mer på det.

Jo han menade att det INTE är tyg du klär med.. sprutar lim på hela ytan som ska flockas, sen används en särskild grej innehållande ett strö/pulver (som blir statiskt laddat) i önskad längd som dammas på ytan och liksom reser sig upp (har jag för mig)..
Senast redigerat av Smajly (3 januari 2009)



Sök