vara bakfull 2 dagar? Folk som blir?

Go_Patrik
4 januari 2009 · 252 Inlägg

Alla dessa problem löses på ett enkelt sätt, skit i alkoholen! Kroppen mår betydligt bättre av det!

/Kickboxer, nykterist och nej, inte religös.

Joo
4 januari 2009 · 741 Inlägg

Har bara varit bakfull 2a dagen i hela mitt liv! och det var när jag klunkade ren sprit vid 16 års ålder för 3 år sedan och däckade rejält, ambulans och hela skiten hade 2.6 promille 3 timmar efter jag däckat och då hade jag fått saltlösning/dropp ut i blodet 2 timmar av ambulanspersonalen!

Då var jag bakfull i 2 dagar, annars har jag aldrig varit med om det och tycker det låter ganska onormalt och vara bakis i 2 dagar!

Senast redigerat av Joo (4 januari 2009)

smiler
4 januari 2009 · 672 Inlägg

Kickboxer skrev:
Alla dessa problem löses på ett enkelt sätt, skit i alkoholen! Kroppen mår betydligt bättre av det!

/Kickboxer, nykterist och nej, inte religös.

Om ja vore socialt begåvad skulle ja lätt skippa all sprit... men de e fan inte kul å va nykter på fest.

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
Evil_90 +Uppfinnare+
4 januari 2009 · 643 Inlägg

smiler skrev:

Kickboxer skrev:
Alla dessa problem löses på ett enkelt sätt, skit i alkoholen! Kroppen mår betydligt bättre av det!

/Kickboxer, nykterist och nej, inte religös.

Om ja vore socialt begåvad skulle ja lätt skippa all sprit... men de e fan inte kul å va nykter på fest.

Jag börjar skippa det mer och mer, för att det är grymt tråkigt att vara bakfull och att man har lärt sig att det blir inte bättre för att man dricker egentligen. Jävligt skönt att kunna säga att man kör. smile

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Eisenhut
4 januari 2009 · 1 827 Inlägg

740Fors skrev:
Tjena, som topic, händer det att man är bakfull 2 dagar? Måste man druckit redlöst mycket då eller? Varav jag frågar är att jag fortfarande mår anus och tänkte ut och köra om ett tag(drack på nyår). Polarn sa att mitt huvud säkert värker av andra anledningar:P

Brukar alltid låta bilen stå dagen efter, men 2 dagar efter ska man la ej behöva? Hört att en del säger dem varit i 2 dagar men kanske bara en myt? tack på förhand

Du har säkert bara alldeles för taskiga värden, inte spriten som hänger sig kvar.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
beta
4 januari 2009 · 804 Inlägg

740Fors skrev:
Tjena, som topic, händer det att man är bakfull 2 dagar? Måste man druckit redlöst mycket då eller?

1l vodka tar ca 2dygn på sig att förbrännas. Så så mycket behövs inte för att vara bakis 2 dagar.
Man är inte nykter bara för man inte mår dåligt dagen efter...

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
4 januari 2009 · 5 753 Inlägg

Joo skrev:
Har bara varit bakfull 2a dagen i hela mitt liv! och det var när jag klunkade ren sprit vid 16 års ålder för 3 år sedan och däckade rejält, ambulans och hela skiten hade 2.6 promille 3 timmar efter jag däckat och då hade jag fått saltlösning/dropp ut i blodet 2 timmar av ambulanspersonalen!

Då var jag bakfull i 2 dagar, annars har jag aldrig varit med om det och tycker det låter ganska onormalt och vara bakis i 2 dagar!

En polare som fick åka på sjukan för några år sedan hade 2,9 promille i sig ca 9-12 timmar efter att han slutade drack/däckade.... det måste ha varit nära döden upplevelse tycker man yikes

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
IceEyes Varningar: För många..
4 januari 2009 · 2 552 Inlägg

Måste vara ngt fel på mig för jag blir aldrig bakis, snarare tvärtom då jag kan vakna vid 6-7 morgonen efter och vara hur pigg som helst big_smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
4 januari 2009 · 5 753 Inlägg

IceEyes skrev:
Måste vara ngt fel på mig för jag blir aldrig bakis, snarare tvärtom då jag kan vakna vid 6-7 morgonen efter och vara hur pigg som helst big_smile

Hehe så var det för mig när jag var yngre också (16-18år typ), men nu mer sover jag framåt 10 tiden iaf när jag har festat kvällen innan men jag blir väldigt sällan bakis, och dom vädligt få gånger jag blir det så är det en mini baksmälla som knappt märks av typ tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Sushikocken Sleeper
4 januari 2009 · 3 084 Inlägg

Ett tips som många säkert redan vet. Blanda inte kör bara ÖL (sen kan man ju blanda med jäger och nåra shottar.)
slutade köra dual-wield med cider och öl var förövrigt den första ölen och den första cidern under kvällen,  det blev käks direkt så nu kör jag mest jäger, vokka, och öl tills jag däckar.
  Har blivit 2 käks under min karriär fast andra gången var det inkl. 2½ muggar bävergäll om det nu räknas som anledning. smile och på sin höjd har jag vart slö dagen efter.  Vet inte om jag har bra dagen efter kropp men jag har oftast vaknat och vart pigg medan polarna bakar pizzor på toan.
Men det kommer väl en dag då jag bli bakis också är ju bara 21 än :9

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
thoerNe
5 januari 2009 · 164 Inlägg

Promillen är nog borta för några timmar sen. Men huvudet kan va lite efter ändå. Kan för övrigt skryta med att ej bli bakfull efter en 3-dagars smile

eriksson87
5 januari 2009 · 590 Inlägg

Joo skrev:
Har bara varit bakfull 2a dagen i hela mitt liv! och det var när jag klunkade ren sprit vid 16 års ålder för 3 år sedan och däckade rejält, ambulans och hela skiten hade 2.6 promille 3 timmar efter jag däckat och då hade jag fått saltlösning/dropp ut i blodet 2 timmar av ambulanspersonalen!

Då var jag bakfull i 2 dagar, annars har jag aldrig varit med om det och tycker det låter ganska onormalt och vara bakis i 2 dagar!

Gjort samma när man var 16år typ. Fick bli intensiven o dropp + EKG,
Riktigt dum grej. Men man lärde sig iallafall av den ? smile

Sushikocken Sleeper
5 januari 2009 · 3 084 Inlägg

Men sen lagras ju alkoholen i kroppen om du blir uttorkad, så vaknar man någon dag efter och dricker vatten så kan man bli full på nytt ju smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang