3 januari 2009
Trådstartare
Köpte mig nya Hella bakljus till golfen men de har en tendens att imma igen. gjorde som många andra, borra hål i underkant. tog 1mm borr och gjorde två hål och lät dem torka inomhus. Det höll i några dagar tills det igår blev -14 grader. nu är det återigen imma/fukt i dem (som fryst).
lamporna är uppbyggda med ett yttre klarglas där bromsljus/blinkersglas ligger bakom. det är mellan dessa två det immar/blir kondens.
ska jag borra större hål i dem? (eller sälja/slänga...)