3 januari 2009
Trådstartare
Hejsan!
Jag har precis monterat extraljus! ca 6 st för att vara exakt, extraljusramp på 2 vanliga extraljus...
När jag var ute första dagen med ljuset så börja bilen bete sig konstigt, alla lamporna på instrumentet tändes och slockna typ 3 - 4 gånger och efter det så funka bara 2 lampor på rampen, min fråga är nu vad fan har hänt? tror inte att 4 lampor av 2 olika märken med olika relän med olika/separata strömmatningar kan brinna exakt samtidigt..
//Fredrik