Bältena ska sitta kvar,samt att det ska gå att sitta.Om bilen nu är reggad för 3st passagerare.
Om man åker in i bes och inte har baksätet kvar/monterat så får man nedslag.(ska få om reglerna följs)
Ska du vara helt safe osv vad gäller bes och farbror polis,så regga om bilen för mindre antal passagerare om möjligt.
Senast redigerat av Blida (3 januari 2009)