Tja,
har köpt massa saker att trycka in i min bil, men jag är lite osäker på hur bra det kommer bli..
Så jag undrar om någon har några erfarenheter av dessa komponenter, och om det är något som är lite sämre än det andra , dvs borde bytas ut mot något annat för att få riktigt bra ljud .
Nu i början så är det bara bra ljud jag vill ha.. Men tävlande kommer nog i framtiden.. Om jag känner mig själv rätt
Enhet: Alpine 9886r
Steg: MTX 1000D
Basar: 2x 12" MTX Thunder 8000
Så som sagt, någon som har erfarenheter av detta, och är det något speciellt jag borde tänka på när jag bygger?
Steget kommer ligga i däck Baljan ovanpå däcket, Blir det för varmt ?
Kommer förmodligen göra ny låda..
Behövs extra batteri , om man ska spela när man står still ?
Det är mest DUNK jag är ute efter, det ska vara kraftfullt ( Techno, yeeah

)
Så, hoppas jag har lämnat tillräckligt med info, och är tacksam för alla åsikter och delade erfarenheter
Tack,