7669
Sök

Val av färg på fälgarna??

193 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjabba...

Jag har lite besvär med att välja för typ av färg på fälgens mitt... 
Ska ha svarta med kromad fälgbana..
Finns det några större skillnader mellan matt och blank..??

Eller tycker ni att jag ska ha fälgarna som dom är nu????


MVH//
Manne


https://www1.garaget.org/gallery/archive/91800/535241_qwrbe5.jpg
SCF- e-tuna

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

2 337 Inlägg
4 januari 2009
#2
Jag tycker att du ska behålla fälgarna som de är nu, blir för mycket svart annars. Men det är mina $.02. Snygg bil, för övrigt smile

428 Inlägg
4 januari 2009
#3
Jag vet vad jag hade gjort som nog hade blivit coolt. Fast det är ju vad jag tycker tongue Svårt att förklara men jag hade lackat "insidan" på ekrarna svart om du förstår vad jag menar smile ser riktigt fräckt ut när man ser från olika vinklar från sidan.

2 638 Inlägg
4 januari 2009
#4
Tycker att du ska behålla dem som de är, blir nog snyggast så smile


Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
4 januari 2009
#5
Sarge skrev:
Jag tycker att du ska behålla fälgarna som de är nu, blir för mycket svart annars. Men det är mina $.02. Snygg bil, för övrigt smile

Svart fälg på svart bil funkar utmärkt. tongue

Men det är ju tur att vi alla har olika smak, livet hade nog blivit bra tråkigt annars. Själv gillar jag inte kromat, så det är svårt att ge nåt bra råd. Enklaste är väl att sitta o kolla på en drös bilar och se vad man faller för.

Om du väljer svart och skulle ångra dig går det ju alltid att måla om fälgarna ännu en gång. smile

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

460 Inlägg
4 januari 2009
#6
titangrå tycket jag

2 337 Inlägg
4 januari 2009
#7
Nizzura skrev:
Sarge skrev:
Jag tycker att du ska behålla fälgarna som de är nu, blir för mycket svart annars. Men det är mina $.02. Snygg bil, för övrigt smile

Svart fälg på svart bil funkar utmärkt. tongue

Men det är ju tur att vi alla har olika smak, livet hade nog blivit bra tråkigt annars. Själv gillar jag inte kromat, så det är svårt att ge nåt bra råd. Enklaste är väl att sitta o kolla på en drös bilar och se vad man faller för.

Om du väljer svart och skulle ångra dig går det ju alltid att måla om fälgarna ännu en gång. smile

Kass formulering från min sida. Självklart funkar det, men inte i mina ögon wink Och jag som predikade att smaken är som baken, men lyckas inte formulera mig rätt. Ska bättra mig tongue

193 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
#8
Grejjen är ju oxå att det är många som har just den här fälgen och inte gjort något med den...
Tänkte att det skulle vara roligt om man hade samma fälg med en annan färg.. 

Om jag nu tar svart, ska det vara matt eller blank??.. tongue

Titangrå är förövrigt skit snyggt det oxå... 

//Manne

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 januari 2009
#9
Blanksvart skulle jag nog ha lackat centrum i

193 Inlägg
5 januari 2009
Trådstartare
#10
Har skaffat en bild på bilen med svarta fälgar... 
Vad tycks???


https://www1.garaget.org/gallery/archive/91800/536477_mu8m0z.jpg
Black rims

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

8 307 Inlägg
5 januari 2009
#11
Svart centrum och kanten blank sitter som en smäck! smile


OEM <3
6 957 Inlägg
5 januari 2009
#12
Ser bra ut, men ja har haft fälgar med både blankt centrum (silver) å matt centrum (svarta)
å i längden ledsnar man på de svarta iaf ja..
Men de ser ju inte dumt i ngt av fallen, vänta å se lite tills fälgnyheterna dyker upp nu -09
kommer i slutet av jan..

OEM <3

455 Inlägg
6 januari 2009
#13
Lacka karossfärgat i centrum (dvs svart) tycker det ser skitbra ut ihop med kromkanten.

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

193 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#14
Tack till alla med förslagen, men om det finns fler ...  hit me... lol
Senast redigerat av Manne_11 (18 januari 2009)

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>


Sök