Sarge skrev:
Jag tycker att du ska behålla fälgarna som de är nu, blir för mycket svart annars. Men det är mina $.02. Snygg bil, för övrigt

Svart fälg på svart bil funkar utmärkt.

Men det är ju tur att vi alla har olika smak, livet hade nog blivit bra tråkigt annars. Själv gillar jag inte kromat, så det är svårt att ge nåt bra råd. Enklaste är väl att sitta o kolla på en drös bilar och se vad man faller för.
Om du väljer svart och skulle ångra dig går det ju alltid att måla om fälgarna ännu en gång.

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.