5 januari 2009
Trådstartare
Hejsan! ja ska byta mina lampor då ja ha gula = ger jävligt dåligt sken... men så kom jag på det att man kanske skulle exenon konvertera min volvo 740 - 86.. frågan är då fungerar det?, svårt å montera? , hittade 50 watts kit från "humanhabit.se" är det pålitligt? i kvaliten osv? för det känns som om det är rätt billigt pris?
//håkan
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!