5 januari 2009
Trådstartare
att seriekoppla högtalarna på kablarna till självaste bashögtalaren är väl inte så bra som nån här nämde?
Från stereon till baslådans förstärkare så är det lågnivå(RCA).
Baslådans tillverkare heter Thunder(någonting helt okänt för mig) och modellen har jag ingen koll på.
Finns lite inställningar man kan gra på förstärkarn också, volym, frekvens som förstärkaren ska leverera bäst ljud på(tror ja) och sen finns det en spak som man kan välja dem egna inställningarna på(ratta på rattarna hehe:P) och Full Bass(förinställt)