Vad är de frågan om?

OpelGTE
5 januari 2009 · 11 Inlägg

Varför raderas min bil hela tiden? Här försöker jag lägga upp en bil som är ett rullande projekt, de är tänkt att de skall uppdateras me nya bilder under renovering, men de som styr denna sidan tycker juh tydligen att bilen är i för dåligt skicka eller ointressant.
Ja skrev klart o tydligt på beskrivningen att det inte är någon vinterbil, men tydligen ska man ha billån på flera hundra tusen för att få lägga upp sin flaschiga riskokare på denna sidan.
Men nu e de så att folk som jag kanske är intresserade av att se andra kanske inte lika fina, dyra häftiga bilar.

Tacksam för svar på varför de ska behöva va såhär. MVH Martin

Senast redigerat av OpelGTE (5 januari 2009)

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar.
Muttley
5 januari 2009 ·

Du blir ju inte populär när du kallar de styrande för idioter, tro inte det gör de lättare för dig att lägga upp din bil då.
Läs denne tråd.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360
Vi har ett system som gör att bilägaren blir informerad om vad som måste korrigeras, och när det är gjort så gör vi bilen online automatiskt.

Du har antagligen gjort nått fel de vill att du ska ordna till innan den blir online igen?

Sen sådana här trådar var inte bra heller

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30234

Senast redigerat av tkd_rille (5 januari 2009)

volvo_nicke3 Avstängd
5 januari 2009 · 519 Inlägg

haha sina flaschhiga riskokare haha de gilla ja big_smile hahaha smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
eriico
5 januari 2009 · 130 Inlägg

volvo_nicke3 skrev:
haha sina flaschhiga riskokare haha de gilla ja big_smile hahaha smile

det stämmer ju:P

Having sex with a pregnant girl is like filling gas into a wrecked car.
Volkswagen Golf GTD "dieseltröskan" (1992)
OpelGTE
5 januari 2009 · 11 Inlägg

Lås denna tråd råkade lägga upp en likadan i allmänt

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar.
Phaetoon
5 januari 2009 · 8 156 Inlägg

Nu har jag inte hand om bil-delen, men så här är våra riktlinjer:

chrizz skrev:
Eftersom vi varken har tid eller lust att agera personlig support till alla som har en åsikt eller helt enkelt inte håller med våra beslut vad gäller låsta bilar så gäller från och med nu följande;

Administratörers beslut vad gäller låsta bilar är definitivt och går ej att överklaga. Inga undantag. PM och mail ignoreras, och trådar raderas utan att besvaras.

All information gällande din låsta bil finns under "Min sida".

PS. Kom ihåg; Uppladdning av tidigare låst bil = avstängning.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30234



Generellt
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.
Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna, vilket gäller även gamla (sålda) bilar. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.
Bilar som laddas upp måste ägas eller framföras av den som publicerar, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Sålda bilar är OK så länge man väljer att man sålt bilen och när. Det är absolut inte tillåtet att lägga upp bilar man aldrig ägt. Att göra så kan leda till avstängning.
Totala renoveringsprojekt / -objekt (med få undantag) är inte tillåtna.
Dubbletter är inte tillåtna som "aktuella bilar". Har tidigare ägaren kvar bilen på sidan så måste du be respektive ange att bilen är såld innan du lägger upp den.

Information om bilen
Bilar utan eller med för lite information tas offline tills mer information fylls i. Att skriva "Original" anses inte vara tillräckligt (ange vad original är)
All information som uppges måste vara seriös och riktig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang