Finns säkert massor av sätt att sätta in en 7 - 10 tums skärm på men jag vill ha skärmen fäst mot rutan.
GPS är ju smidigt med det att man kan sätta dit och ta bort när man använder den och inte gör det, borde ju finnas ett sätt att göra likadant med skärmen.
Har hört med flera bilstereoställen men verkar omöjligt att få tag i universal.
Nån som vet vart man kan få tag i eller tips på hur man kan fixa det själv, har inte tummen mitt i handen men har ingen aning hur jag ska göra.
köp en billig universalställning till telefon slipa bort fästena för telefonhållaren och limma fast skärmen
Skulle göra som du men. men skulle fixa en ram om man inte har det så man kan lätt ta bort den ifrån ställningen om man skulle vilja sätta den någon annan stans
köp en billig universalställning till telefon slipa bort fästena för telefonhållaren och limma fast skärmen
Skulle göra som du men. men skulle fixa en ram om man inte har det så man kan lätt ta bort den ifrån ställningen om man skulle vilja sätta den någon annan stans
Jag har ett fäste till skärmen men vad jag skulle behövt är en sugkopp som passar på fästet jag har sen är det ju bara att fästa i rutan, men men....