Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
Jag bara ringde till skolans växel och sa att jag ville ha mina betyg utskickade. Namn och personnummer och vilka skolår det gällde var det enda de behövde. Hade betygen och 2 kopior på varje papper i lådan helt gratis dagen efter.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Yeah de e skolan man ska ringa, om man inte gått ur skolan för jävligt längesen. Var ngn speciell period, ett eller två decennier, då skulle man prata med arkivet istället...
ska du söka till en vanlig högskoleutbildning behöver du inte betygen... Då fixar högskoleverket allt
Inte om betygen inte finns reggade på studera.nu, får du skicka in dit.
Men alla betygen finns där. Alla betyg skickas dit automatiskt efter studenten.
nej inte alla. rätta mig om jag har fel . år 2006 började folk fejka o fuska med att kopiera sina betyg , då kom alla gym skolar med på att det skulle skickas automatiskt till VHS alltså / vägledningshuset o skolgrejen, om du fick dina betyg innan 2006 är det ringa Skolan de skriver de ut det och då ska det vara två st som skriver under att det stämmer med betygen sen skickar du det till VHS eller vägledningshuset
Detta har inte med saken att göra kanske, men betyg är offentliga handlingar, så vill man veta hur det går för polarna så är det bara att gå och kolla upp dem.
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
ska du söka till en vanlig högskoleutbildning behöver du inte betygen... Då fixar högskoleverket allt
Inte om betygen inte finns reggade på studera.nu, får du skicka in dit.
Men alla betygen finns där. Alla betyg skickas dit automatiskt efter studenten.
Alla betyg skickas inte in dit. Det vore väldigt bra om de gjorde de men de gör de inte. Fick själv skicka in en hel del betyg dit, läste lite kurser efter gymnasiet och fick även skicka in gymnasiebetygen då jag tentade upp lite grejer där. Brorsan fick skicka upp fristående högskolekurser han läst i gbg. Så nej, allt skickas inte automatiskt. Man får kolla om de gör de, annars skickar man in själv. Adress å allt står ju där...