5240
Sök

Kameraväskor - Vilken ska man ha ?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Ska köpa en Canon 40D ( om det har nått med saken att göra ) .
så vill jag gärna ha en väska eller nått till den, så att den håller sig bättre..

Vad ska man ha för någon? Eller ni som har kameror här, Vad använder ni för nått ?
Kan vara skit trångt med stort objektiv...

Länka gärna, så att man kan kika runt lite smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

274 Inlägg
9 januari 2009
Har en ''Lowepro - SlingShot 300 AW''

Rekomenderas starkt. Ner med några objektiv bara och ut å fota. Inte plats för många objektiv men den duger ändå. Kortare objektiv får även plats på sidan, mellan rygg och framsida menar jag.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Bossni skrev:

Rekomenderas starkt. Ner med några objektiv bara och ut å fota. Inte plats för många objektiv men den duger ändå. Kortare objektiv får även plats på sidan, mellan rygg och framsida menar jag.

http://www.dustinhome.se/pd_5010109052.aspx

Den där med andra ord? Ja, Men den var lite dyr tongue

Fast ändå.. Verkar jävligt smidig.. som du säger.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

672 Inlägg
9 januari 2009
Kolla www.fotosidan.se 
Finns mkt tipps där... smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
9 januari 2009
Lowepro har snormånga olika modeller. Har du inte allt för många objektiv så kan du säkert hitta något litet och enkelt. Dock kostade väskorna alltid en del. Tror jag gav 400kr för den jag köpte till min 400D, som jag hade förr. Och den är ändå en utav de billigare. Men då snackar vi ändå vettig kvalitet.

274 Inlägg
9 januari 2009
ExXtr3me skrev:
Bossni skrev:

970kr på cyberfoto.

Bättre att vänta och köpa nått större tycker jag. Annar gör du om samma mistag som jag gjorde som var att köpa liten väska som bara tog kameran och objektivet, den gick på ca300kr.

Men sen så insåg man att man behöver nått större.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Hexenhammer skrev:
Lowepro har snormånga olika modeller. Har du inte allt för många objektiv så kan du säkert hitta något litet och enkelt. Dock kostade väskorna alltid en del. Tror jag gav 400kr för den jag köpte till min 400D, som jag hade förr. Och den är ändå en utav de billigare. Men då snackar vi ändå vettig kvalitet.

Jo, jag märkte det när jag kollade bara på Dustin.. Bra många att välja på, Man blir ju alldeles svettig... hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Bossni skrev:
ExXtr3me skrev:
Bossni skrev:

970kr på cyberfoto.

Bättre att vänta och köpa nått större tycker jag. Annar gör du om samma mistag som jag gjorde som var att köpa liten väska som bara tog kameran och objektivet, den gick på ca300kr.

Men sen så insåg man att man behöver nått större.

Jag ska nog bara ha Kameran, Två objektiv och En blixt.. Sen kanske nått litet annat... Vad vet jag..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök