7134
Sök

S60 stolar i 740 ? HJÄLP, bilder mm..

908 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej hallå ! big_smile

Har länge tänkt att sätta i s60 stolar i min 740, blev jämt kär, så jävla goa att sitta i :p Ajja, det jag ville egentligen var väl å höra om ni tror det är svårt ? någon som gjort det ? någon som har bilder på fästena på stolarna ?

Mvh Tim

Random Hero
4 047 Inlägg
9 januari 2009
#2
skaffa stolarna o mät upp o svetsa fästen, är inte svårare än vad man gör det, ?

Dog food lid. Backwards

908 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
#3
DusanMandick skrev:
skaffa stolarna o mät upp o svetsa fästen, är inte svårare än vad man gör det, ?

haha nej det förstås men jag vill ha lite tips från såna som eventuellt gjort detta.. :p

Reservdansk
6 271 Inlägg
9 januari 2009
#4
TurboEvensen har väl S60 eller S80 stolar i sin S90R.... som är en ombyggd 740GL.
Dock är han inte medlem här, vad jag vet. tongue

Men har sett honom skriva på nåt forum.
Senast redigerat av TurbOla (9 januari 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

730 Inlägg
9 januari 2009
#5
Vet att Wempa här på garaget har haft i s60 stolarna och hela klabbet, kanske kan höra med honom wink

Lycka till //Charlie

Fölkesberg Racing =)


Sök