TurboEvensen har väl S60 eller S80 stolar i sin S90R.... som är en ombyggd 740GL.
Dock är han inte medlem här, vad jag vet.

Men har sett honom skriva på nåt forum.
Senast redigerat av TurbOla (9 januari 2009)
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet