hur fixa bakgrunder till Kenwood KDC-W7541UY
9 januari 2009
Trådstartare
hej
jag skulle vilja lägga in lite filmer på stereon (alltså illustrationer) och bilder
men hur gör jag?
använder picture engine (länk från kenwoods hemsida)
men det går bara med "kmb" filer
så man kan ju inte ta vilket filmklipp som hellst

men hur ska jag göra?
mvh
robin