12 januari 2009
Trådstartare
Tjena
Jag har köpt slut steg och baslåda till min audi a4, bara ett problem
jag har letat som en galning efter något vettigt hål i torpedväggen men hittar inget lämpligt
så jag undrar om någon har lite tips om jag helt enkelt blir tvungen att borra eller om jag missat
något hål.
Tack på förhand.