4092
Sök

Pioneer AVIC-F700BT: Är det här något att ha?

1 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej
Jag behöver snabb hjälp med köp av bilsterio.
Hittade en bilsterio som jag blev sugen på.

Antar att det finns en del "Specialister" som kan hjälpa mig

Är det här något att ha?

http://www.tradera.com/Pioneer-AVIC-F70 … n_82018061

Mvh

10 287 Inlägg
12 januari 2009
#2
Hej och välkommen till Garaget,

Läs forumets regler och tänk på att skriva bättre rubriker. "Hjälp! Är detta något att ha" är inte en vettig rubrik. Nu fixade jag rubriken åt dig men tänk på detta i fortsättningen.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök