4072
Sök

Förslag på bas som man INTE ska bygga in i låda

166 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjena!
jag tänkte bygga in en bas i bilen, i bageget... då hade ja tänkt sänka ner den i golvet.

men vet nån av en bra bas som skulle passa till de, har för mig de finns basar som man ska bygga in i låda och andra som man "hänger" upp


SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
13 januari 2009
#2
Toblerone skrev:
Tjena!
jag tänkte bygga in en bas i bilen, i bageget... då hade ja tänkt sänka ner den i golvet.

men vet nån av en bra bas som skulle passa till de, har för mig de finns basar som man ska bygga in i låda och andra som man "hänger" upp

När du säger sänka ned i golvet, menar du då reservhjulsbaljan?

Isåfall är det ju också en form av låda, om än rätt så stor, men inte så stor som en OpenAir vill ha för optimalt bruk.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!


Sök