13 januari 2009
Trådstartare
Jag undrar om man kan ha sen sånda kylbox som går på 12 V i bilen. Tror ni att det skulla bli kallt då? typ som ac fast lite sämmare. Huvudsaken den kyler

Finns den någon annan "box" som är lite störrre ?
http://shop.conrad.se/websale7/WAECO-Co … är <---
Senast redigerat av Volvo740-88 (13 januari 2009)