Hejsan! Har fått ett märkligt elfel i min opel astra gtc -05 som jag tänkte höra vad det kan vara för fel!
När jag startat i gång bilen så är det inga problem den startar och allt e bra men sedan ca 5 sekunder senare så dör alla belysning inne i bilen, varvräknare (ungefär all elektronik som finns inne i bilen)
Men bilen rullar på lika fint som vanligt å strålkastarna fungerar.
Vad fan kan det vara? (pratat med meckarna på jobbet å dom fattar inte heller)
har inte opel en sån där dome knapp lr va de heter som cheverolet har, det är 3 lägen på den, all inne belysning lyser konstant, all inne belysning är släkt och normalt läge. ?