uppgradering! idag prova jag vingen på bilen men undrar forfarande vad vingen till hör igentligen den till hör inte 745/945/v90 som de var sakt men här kommer bilder så förstår ni
prova den men inge bra blev de den e för lång'
man ser lite där att den e för lång
där ser man enu bätre att den e för lång
där drog jag den till kanten på vänster sida å då blev den så för mycke utan för på höger sida (vad ska man göra)
uppgradering de var ju ett tag sen jag skrev här men de ska fixas ska börja med volvon nästa vecka å fixa alla saker då den ska besiktas snart sen i vinter kommer de komma lite mer saker som ska göras ska lämna in den nu nästa vecka på tordag då ska de byttas två saker sen blir de att jag ska montera bsr luftfiler med en stälning från bsr sen till våren kommer då kommer ladd trycket ställas upp andra spridare plus chip lite saker ska iaf göras
de som ska göras [/]chipa [/]kjolpaket [/]bytta turbon [/]bsr luftfilter [/]18 tums fälgar [/]andra spridare [/]störe intercoler [/]bromsar [/]vinge ska monteras [/]avgassystem [/]bygga ljud tanken är att få upp bilen till 250 till 300 hk räcker för mig
uppgradering för er som är intreserade!! men idag kapa vingen så ska kolla imorn så den passar som den ska tar lite kort imorn på vingen så ni får se hur den ser ut nu å när jag provar den på bilen oxå men de var jobbigt att såga igenom den men hoppas på att de blir bra å snyggt när ja e klar
uppgradering! idag har jag monterat ihopp vingen å tog lite kort på den men de är inge spaklat eller så fick kapa den 5 cm för den var för längd men lite jobb åter står att göra sen är den klar för bruk hehe
japp fick ta bort 5cm på den så den passa bra å nu håller jag på å glasfiber spakla så den sk apassa bra på bakluckan sen blir de att läcka glasfiber väv över den kan ta lite kort på den
liten uppgradering från idag... idag har jag slippat å lackat lite delar på bilen plus tagit bort solfilmen på fram dörrarna polisen tyckte de var mörkt å jag börja bråka lite så kom de dit en annan bil & kolla hur mörkt de blev så de var för mörkt
men här kommer lite bilder på de som jag gjorde & montera idag
liten uppgradering från idag... idag har jag slippat å lackat lite delar på bilen plus tagit bort solfilmen på fram dörrarna polisen tyckte de var mörkt å jag börja bråka lite så kom de dit en annan bil & kolla hur mörkt de blev så de var för mörkt
men här kommer lite bilder på de som jag gjorde & montera idag
idag slippa jag klart vingen ska inhandla färg imorn så man kan lacka den & köpa nå bra lim så skitten sitter hoppas de kommer bli snyggt när de är klart är bra sugen på att ha broms ljus där i oxå men de fanns att köpa lössa så man bara skruvar på utan att skära i nått
här kommer lite bilder på hur den ser ut nu
så ser den ut ny tvättat å färdig slippad
ska bara lacka skitten
blev snyggt hoppas de blir snyggt när den är lackad oxå så man inte ser att den e kapad
uppgradering!!! då har jag börjat lacka vingen tar lite kort imorn har bara lackat en sida nu så den ligger på tork så får se hur den blir i morn monterar den nog nästa vecka eller på söndag om de är bra väder sätter in bilder på den sen när jag har tagit några
Riktigt härligt projekt:) Men mitt tips är att lacka nedre delen av stötfångarna. Hoppas det kommer någon sänkning också! Annars sjukt fin, lycka till:)
Riktigt härligt projekt:) Men mitt tips är att lacka nedre delen av stötfångarna. Hoppas det kommer någon sänkning också! Annars sjukt fin, lycka till:)
Tack jorå dom ska lackas tills man har köpt kjolpaket nån sänkning de får komma sen när kjolpaketet å 18 tummarna å de är på