Fjärrkontroll till Delphi Grundig?

e30racing
14 januari 2009 · 140 Inlägg

Hallå!
Har suttit å spanat runt lite nu efter en ny enhet och fastnade verkligen för Delphi Grundig spelarna..
Men, går det att få tag på fjärrkontroll te dom?
Det står ju att den är förberedd för rattkontroll, men jag är ute efter en handkontroll..
NGN. som vet? Finns det?

MVH
E30racing

BMW e30 323 (1984)
dbjanoz
14 januari 2009 · 1 785 Inlägg

e30racing skrev:
Hallå!
Har suttit å spanat runt lite nu efter en ny enhet och fastnade verkligen för Delphi Grundig spelarna..
Men, går det att få tag på fjärrkontroll te dom?
Det står ju att den är förberedd för rattkontroll, men jag är ute efter en handkontroll..
NGN. som vet? Finns det?

MVH
E30racing

Ring och kolla med en återförsäljare. Jag skulle absolut tro att det finns kontroller att efterhands köpa till din Delphi Grundig

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
e30racing
14 januari 2009 · 140 Inlägg

dbjanoz skrev:

e30racing skrev:
Hallå!
Har suttit å spanat runt lite nu efter en ny enhet och fastnade verkligen för Delphi Grundig spelarna..
Men, går det att få tag på fjärrkontroll te dom?
Det står ju att den är förberedd för rattkontroll, men jag är ute efter en handkontroll..
NGN. som vet? Finns det?

MVH
E30racing

Ring och kolla med en återförsäljare. Jag skulle absolut tro att det finns kontroller att efterhands köpa till din Delphi Grundig

Jo, jag ringde till db-akuten förut, men han jag prata med var inte säker, men han skulle ringa å höra med ngn. så skulle jag få svar imon, tänkte bara om ngn visste ngt..

MVH

BMW e30 323 (1984)
dbakuten TEAM dBAkuten
14 januari 2009 · 865 Inlägg

De maskinerna som tas in till Sverige har tyvärr ingen fjärrkontroll men det finns andra Delphi Grundig maskiner som har fjärrkontroll

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Chevrolet Astro "dBAkuten" (1997)
e30racing
14 januari 2009 · 140 Inlägg

dbakuten skrev:
De maskinerna som tas in till Sverige har tyvärr ingen fjärrkontroll men det finns andra Delphi Grundig maskiner som har fjärrkontroll

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Betyder det att det skulle kunna gå att få tag i en ev...?

BMW e30 323 (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang