4571
Sök

Ny webbbutik

55 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
#1
Hittade en ny webbutik, www.tkimport.com .. xenon, bilstereo, gps m.m
Finns en negativ grej med dom och det är långa leveranstider men verkar inte vara så många som slår priserna


ElectroRaggare
886 Inlägg
14 januari 2009
#2
Och vad var det som var billigt på den sidan....?

EDIT: Får man göra reklam för sina egna firmor här....? hmm
Senast redigerat av NxV (14 januari 2009)

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

Darth Vader
1 644 Inlägg
14 januari 2009
#3
Och allt vi vet är att de håller till i Boden, precis som du. Inga telnummer eller e-post förutom ett "webform". Krävs mer än så för att vinna mitt förtroende iaf...

Braaaaap?

ElectroRaggare
886 Inlägg
14 januari 2009
#4
Det är ju tydligen "timpa" som kör webbutiken åxå....

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
14 januari 2009
#5
haha, löjligt uppenbar reklam för sin egna sida.. men gillar att du iaf erkänner att leveranstiderna suger
Senast redigerat av Edvinoo (14 januari 2009)

Inspiration comes standard

Darth Vader
1 644 Inlägg
14 januari 2009
#6
Enligt timmy.nu ja. Taskigt försök till att göra reklam för sin verksamhet

Braaaaap?

Darth Vader
1 644 Inlägg
14 januari 2009
#7
Edvinoo skrev:
haha, löjligt uppenbar reklam för sin egna sida.. men gillar att du iaf erkänner att leveranstiderna suger

Nåt måste ju vara dåligt för att det inte skall vara för "uppenbart" smile

Braaaaap?

ElectroRaggare
886 Inlägg
14 januari 2009
#8
Frågan är om man får göra reklam för sin sida här på forumet..?

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

3 650 Inlägg
14 januari 2009
#9
haha det är ju din sida..pålänken www.timmy.nu så står det ju att det är din sida tongue


1 418 Inlägg
14 januari 2009
#10
inte ens bra priser.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

603 Inlägg
14 januari 2009
#11
Enligt Timpa själv så är han ägare av webshopen. Det skriver han själv på http://www.timmy.nu/news.php

Förstår att du vill göra reklam och presonligen har jag inget emot det. Men jag tror inte det tar lång tid innan admin låser tråden. För reklam är emot reglerna.

Administratör
2 997 Inlägg
14 januari 2009
#12
En informativ rubrik är A-O

En kopp av den svarta såsen...


Sök