evilaudio skrev:
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:
kan säga att de gör de INTE..


me fullt spätt så menar ja full stätt..
har kört livet ut ett antal 240..

Du....töm ur oljan och vatten på en B18/20 och se hur svår dne är att döda

Från B21 o uppåt är dte MKT lätatre

Har testat och efter att kört en amason med trimmad B20 utan olja o vatten hårt i 5 mil så fyllde vi bara på igen o såg glada ut.......jo det var medvetet gjort efter farsans dumma berättelser.....han var för övrigt med i bil bakom

men d e bara för att B16-20 e ju helt i gjutjärn... men B21 å efter har ju alutopp å dom måste inge bra.
bara för att ja hatar volvo så har ja meckat em hel del me dom..

Exakt....så ALLA Volvomotorer är inte dåliga

Oh btw.....iom att vi är på offtopic...
Det kommer sitta lite VW-delar i min B20 i PV:n sen....
Stötstänger av duraaluminium (tror det var dura.....) Det var iaf ngt farsan hade liggandes

DE håller..iaf för över 10K RPM på motorn

Det gör INTE Volvos stötstänger

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP