Efter stress/Panik attacken som jag åkte på förrut & samt ett mycket trevligt bröllop så är jag sakta påväg tillbaka igen.
Dock måste jag fortfarande ta det lugnt & tänka på hälsan...men kommer inom kort att börja lite försiktigt igen med bilen
Vill ju som faaan få klart bilen.
Var idag och inskaffade 1 st 30 kg glasfiber rulle, 3 st 10 mm Bonocell skiva samt 1 st 100 mm bonocell skiva å sen vart det 5 meter glasfiberväv.
Så nu finns det lite att jobba med på volvon
Va å träffade Qpon igår å han är ju bara för roooooooooolig HAHAHA..... han anmälde mig i en *tävling* där han utsåg vinnaren å JAG VANN ett tröst pris * ala Qpon made *
Så tackar för den...kul med polare som förnöjer med skön humor
lite OT dock, men gör undantag å besvarar det och hoppas det inte spårar ur om det ämnet Min studio där jag finns.....House of pain tattoo, Hökarängen, Stockholm. ...mer info finns ---->> www.hop-hokarangen.se
oh oh oh can i have one `Book me in big boy` i want W W on my ass cheeks OT!
Good to see you two at it again ............
see yall soooooooooooooooon
Inga problem mannen ....gör det gratis på dig OM du gör det i ROSA FÄRG Jag kan slänga in en oljekanna med pipen ner mellan skinkorna med texten *oil here* oxå
Sen kom vi ju på att dom flockade a-stolparna skulle vara snyggare i skinn, men Örjan glömde ju sin avflockningsmaskin så jag åkte på det roliga jobbet! hehehe...