kommer bli as grymt! Men brorsaan nästa gång, kom ihåg o ring istället
Upp med fler bilder när du har dem
Mvh// Michel
Tack för samtalet haha skulle ringt dagen efter men hade skallen full så glömde av det totalt men ringer såklart nästa gång..dvs på lördag inför söndags mecket
kom igång lite senare än planerat då jag åkte till Tokkens jobb å hämta upp lite saker jag hade liggandes där, innan jag åkte till garaget.
Tokken fick förhinder idag som var lite oturligt, men jag förstår varför han inte kunde hade DR Tokken telefon support online istället hahaha
Jag färdig ställde dom bakre panelerna ......men här e lite bilder från idag iallafall
lets goooo panel 1
tyg
Sonen lill Pain fick blanda till spakel å dra på lite finlir innan baslådan skulle kläs.
sprayyyyylim
press it stretch it
fold it in
cut it
mount it
3st av 6 st kondesatorer
dax för pillet på baksidan
limmat & skruvat fast delningsfiltren
dragit kablarna
tätade minilådan med pl400 där h-kabel drogs
1 done
panel nr 2 .....samma sak som 1a men bakvänt
empty backside
full backside
tätad
snart snart kommer allt hängas på plats
va lite nervig över att klä panelen då gaveln va rätt snäv...men ingen skarv
såååååå....kommer ett galler på högtalaren men just nu verkar den ha rymt
skulle klätt baslådan idag samt monterat å limmat på basportarna, men hade bara 1½ meter tyg kvar så saknades nån meter....ville inte skarva ,ska även kläs lite lister samt sido coversen till baslådan så blir nog en 6-8 meter tyg till.
Du är kung, ser så grymt ut, Ska verkligen bli riktigt kul att se den live på Mantorp.
//Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
detta blev skitbra , längtar tills jag få se vad det röret i baslådan ska vara till ... ... ... ^^, lycka till med resten
haha ja det där jäkla röret ...om jag sa att jag ska montera in en boxnings handske i varje ända å när nån kolla in får dom en tryck smäll av bas ....skule du tro mig då