Av vad vi sett i byggväg tidigare, så är jag säker på att det blir något vi inte sett tidigare och det kommer bli grymt bra. Nu är det bäst att du lever upp till detta oxå Pain
//Victor
Du menar att 2010 kommer den stora chocken....den är gjord till helt orginal
Det skulle jag ju TRO.. NOT.. Har mina aningar jag.. Och har jag rätt blir detta grymt FETT
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
jupp e hemma sen ett tag tillbaka...hållit på att renovera tattoo studion.
....ska ev börja se över min motor i helgen så den funkar kanon innan jag börjar med allt det andra På måndag förmiddag ska jag till polarn som e bil lackerare å spåna ideer för vad som komma skall hehehe
....ska ev börja se över min motor i helgen så den funkar kanon innan jag börjar med allt det andra På måndag förmiddag ska jag till polarn som e bil lackerare å spåna ideer för vad som komma skall hehehe
se bara till att skydda din motor från allt slipdamm bara annars kommer den se ut som min.. ses kanske i garaget i helgen då
se bara till att skydda din motor från allt slipdamm bara annars kommer den se ut som min.. ses kanske i garaget i helgen då