varför köpa färdig låda? de blir aldrig bra. bättre å fixa lådmått å lämna in till nå firma som sysslar med trä å shitt å be dom kapa åt dig och sen är de bara limma å skruva ihop den!
Du borde fått med en ritning av återförsäljaren eller så får du ringa och be dem ta fram en ritning till just din bil och musiksmak, då blir det bäst, då får du även svar på om du ska ha basreflex eller sluten låda/lådor