4592
Sök

Koppla in stereon?

1 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#1
hej! det här är min första ljud koppling och hur ska jag koppla kablarna i min 518? har en Kenwood KDC-3031

573 Inlägg
20 januari 2009
#2
Fudpucker kom till mig ida så den är inkopplad... killen som hade den innan hade dock gjort en fin liten kabelhög av alla sladdarna där bakom. men de gick ju att bota

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!


Sök