4455
Sök

fin?

streetracer
398 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
#1
Va tycker ni om min bil? wink nån som har nåt tips på lambo dörrar? skulle de va snyggt på en v70/ 855a?

Utanlem
895 Inlägg
16 mars 2006
#2
den e jättefin smile

lambodörrar på 4 dörrarsbil e nog ingen hitt smile


streetracer
398 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
#3
Burken skrev:
den e jättefin smile

lambodörrar på 4 dörrarsbil e nog ingen hitt smile

jo de blir grymt för de finns nog inte många som har de wink

Folk lär ju vrida på huvet lite...

271 Inlägg
16 mars 2006
#4
jo men bara om du bygger det på alla fyra... Annars hade självmordsdörrar bak varit coolt!

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=351166


Sök